dinsdag 21 oktober 2014

Nieuw steekje.


Wat een weer vandaag zeg. Echt een dag om binnen te blijven. Gelukkig verveel ik me niet snel, hihi! Vandaag het grote boek erbij gepakt en een nieuw projectje gestart. Heerlijk met een kop thee en koffietijd op de buis. En ja ook katlief hoort erbij. Tessa ligt nog heerlijk op bed, maar ja welke hond wil nu wel naar buiten voor een ommetje. Zij niet en ze ligt dus nog heerlijk onder de wol. Ik geniet van mijn momentje. 


Geniet van deze regenachtige dag.

Knuff xx

3 opmerkingen:

  1. Haha, ik doe precies hetzelfde! Beetje opruimen, koffietijd aan, krantje lezen beetje haken! Heerlijk. Fijne dag. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap dat helemaal, met dit weer kan ik de hele dag achter de naaimachine kruipen zonder schuldgevoel om het mooie weer dat ik nu misloop.
    Gisteren alle klussen klaar, vandaag is het mijn dag.
    Heerlijk! Jij ook een fijne dag toegewenst.
    Groeten Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Katlief heeft ook interesse in dat mooie boek, lekker bedje! Dat weer heeft ook zo zijn voordelen hè, gezellig maken thuis.

    BeantwoordenVerwijderen