donderdag 15 augustus 2013

Mollie makes!

 
Voor de meeste van jullie ondertussen wel een bekend blad. De Mollie makes. Wat een heerlijk blad voor creatievelingen zoals ik. Er staat echt van alles in op het gebied van handwerken. Hele bijzondere dingen die mensen maken komen er in voor. En ook medebloggers kom je tegen. Deze keer staan de zakdoekjes van Ingrid erin. Op haar blog Ing-things zet zij dagelijks leuke stukjes.
Momenteel ben ik bezig met een klein tasje, het idee heb ik ook van haar blog gehaald. Zodra die af is laat ik de foto's zien, dus nog even afwachten. Nu ga ik heerlijk met de Mollie op de bank.
 
Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, Mollie Makes staat zo heerlijk vol inspiratie! :D Dit nummer heb ik niet, maar ziet er echt schattig uit! Veel plezier met lezen!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stond er vandaag mee in mijn handen in de winkel. Ik kende het blad nog niet. Dat is toevallig.

    BeantwoordenVerwijderen