vrijdag 30 augustus 2013

Klein tafeltje voor een kleine dame.






Jaja, mijn kleine nichtje wordt groot. 4 jaar is ze geworden en gaat volgende week voor het eerst naar school. Zij zag me met allerlei bollen garen aan de gang en wilde natuurlijk iets met allemaal kleuren. En wat wil madammeke dan wel?? Nou die... ze wees naar het krukje dat ik in de gang heb staan. Daar was ik al bang voor. Op naar de kringloop dus, en laten we nu net een nieuwe kringloopwinkel hebben hier in Naaldwijk. En nog een grote ook, dus je begrijpt dat ik daar niet teveel moet komen, want dat is veel te verleidelijk voor mij. Jo ging dus aan de haak, er moest uiteraard roze in en dit is het eindresultaat geworden. Erg fleurig vind ik zelf. Ze was er gelukkig erg blij mee en het staat nu naast haar bed met haar wekker erop. Weer iemand blij gemaakt.

Fijne avond!

4 opmerkingen:


  1. Deine kleine Nichte hatte eine gute Idee und du hast ein huebsches Nachttischchen "gezaubert".
    Bye, bye Elli

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Jouw nichtje heeft wel een erg lieve tante ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal dat nichtje blij zijn met zo'n tante! Hartstikke leuk vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen