dinsdag 13 augustus 2013

Colored for me!

 
Allereerst bedankt voor jullie fijne berichtjes. Dat doet een mens echt goed. Ondertussen heb ik wel weer zin gekregen om te haken. Jullie weten dat ik van kleuren vrolijk word, dus heb ik alle kleuren van de regenboog bij elkaar gehaakt. Ik had nog een oud donker tafeltje staan en het idee zat al een poosje in mijn hoofd. Ja bij al die andere ideeën!!
 

Het tafeltje heeft een ware metamorfose ondergaan. De witte kwast is eroverheen gegaan en hij heeft een mooi dekseltje gekregen. Ik heb het nog even bij een simpele grannysteek gehouden. Nog niet te moeilijk denken hoor. En hoe simpel hij ook is, ik ben er blij mee!

 
Mijn nichtje wordt 4 jaar volgende week en die vind dit wel erg mooi en wil dit natuurlijk ook. Ik ben dus al met de volgende bezig, dat snappen jullie ook zeker wel... wordt vervolgd!
 
Fijne avond!


6 opmerkingen:

  1. mooi geworden Jolanda, en degene die dit ooit als eerste heeft verzonnen en voor een ware trend heeft gezorgd vraagt er nog steeds 75 euro voor op haar website :-)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk gepimpt tafeltje is dat geworden! Ik keek meteen om mijn heen of ik ook niet een meubeltje te verhaken heb, want hier word je echt vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Buuf, fijn dat je weer zo creatief bezig bent!
    Groetjes, ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en gezellig geworden!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat enig gedaan. Dat 'dekje' staat zo leuk bij het wit van het tafeltje! Natuurlijk wil dat nichtje ook zoiets leuks.

    BeantwoordenVerwijderen