vrijdag 26 juli 2013

Time out voorbij!


Het is toch wat, begin je met een nieuwe blog, krijg je allemaal volgers en dan stopt ze ineens.
Wat moeten jullie allemaal wel niet denken. En dat terwijl ik er zo lekker mee bezig was. Ja dat was ik. Ik was helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe blog. Dus des te meer baalde ik er van toen ik mijn blog niet meer bij kon houden.
 

Maar das nu voorbij. Ik ben vorige maand geopereerd aan een hernia in mijn rug. Ik liep op mijn tenen, het ging echt niet meer. Ik ging door de scan en een paar dagen later werd ik al geopereerd, dus had weinig tijd om aan het idee te wennen en me voor te bereiden. Maar ik wilde wel snel van de pijn af, dus toch maar voor de snelle weg gekozen. Nu gaat het ondertussen wat beter met mij, de pijn van de hernia is weg, alleen nog herstellen van de operatie en dat valt eerlijk gezegd een beetje tegen. Heb daarvan nog pijn, ben moe en kan me niet goed concentreren. Maar mijn geduld word op deze manier op de proef gesteld. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar mijn geduld is iets wat op dit gebied niet echt mijn ding is. Laat mij maar door gaan met alle dagelijkse dingen. Maar helaas is dat nog niet voor me weggelegd.
Omdat ik nog niet veel energie heb, zit ik vaak op mijn balkon, gewoon te niksen en lekker voor me uit te staren.

 

En als je dan zo dagen zit, dan kan je bijna een boek schrijven over de familie meerkoet, de eenden, de vissen, de waterrat en de reiger. Ik zal jullie er maar niet mee lastig vallen, maar ik ben me ineens bewust dat ik me toch in een heel mooi stukje natuur bevind. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen. Ik hoop snel weer eens een zelfgemaakte creatie te kunnen laten zien, maar er komt nog niet veel uit mijn handen. Ik ga wel proberen weer geregeld iets van te laten lezen hier. Ik ga ook weer heerlijk op jullie blogs snuffelen.

Fijne avond!

5 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda. Daar vertel je wat zeg! Dat is toch niet niks, zo'n operatie en zeker de tijd daarna niet. Heb je niet erg last van de warmte gehad? Natuurlijk moet je kalm aan doen, niks forceren. Misschien op een gegeven moment een klein werkje op schoot. Of een heerlijk boek! In ieder geval fijn dat je op de been bent en geen pijn meer hebt en dat je iets van je laat horen. Sterkte hoor en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, dat is ingrijpend, zo'n operatie! Daar moet je echt goed de tijd voor nemen om te herstellen, anders ben je zo weer terug bij af. Heel veel beterschap en sterkte!
    Best interessant trouwens, lijkt mij, al die verhalen over vissen, ratten en meerkoetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is allemaal nogal wat zeg ! en tuurlijk stop je dan niet ineens met bloggen maar heb je gewoon en herstel periode nodig.
    Iedereen hier in blogland heeft dat weleens door nare dingen die we mee maken. Wij hebben geduld hoor :-) wens je veel beterschap en blijf nog maar even gaten in de lucht staren, heb ik jaren gedaan hihi, xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, heftig zeg!! Ik hoop dat je heeeel snel opknapt :D En ondertussen maak je wel prachtige foto's, wow!!
    Fijn weekend :)
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ingrijpend, heel veel sterkte hoor! Gelukkig dat je wel kunt genieten van al het moois om je heen en het creatief bezig zijn komt wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen