donderdag 30 mei 2013

Een nieuwe start.

Welkom op mijn nieuwe blog!


Een nieuwe start met deze blog. Ik ben al een poosje aan het bloggen met www.myquiltingplace.blogspot.nl Maar omdat ik niet alleen maar quilt vond ik deze titel niet meer bij mij passen. Ik vind zoveel dingen leuk, eigenlijk teveel dingen. Je kent het misschien wel, teveel willen doen, te weinig tijd. Het zat al een poosje bij mij te broeien om een nieuwe blog te starten met een andere naam en een ander uiterlijk. Ik wilde dat kleuren daarin centraal staan, want worden we allemaal niet vrolijk van kleuren? Ik wel! En toen was All colored by Mom geboren. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het kijken en lezen van mijn blog.

Lieve groetjes van mij!

18 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda
    Leuk dat je mijn blog komt volgen ik ga jou ook gezellig volgen. Ik ben ook op je andere blog volger geworden. Quilten doe ik zelf niet maar ik vind het wel super wat anderen er van maken dus ik kom ook daar regelmatig een kijkje nemen. groetjes Jolanda (je naamgenoot)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me gaat volgen, ik denk wel dat mijn andere blog steeds meer naar de achtergrond zal verdwijnen. Hier kan ik immers alles kwijt wat ik wil. Groetjes Jolanda

      Verwijderen
  2. Dankjewel voor je lieve reactie!

    Ik ben je ook gaan volgen hoor, benieuwd naar je teckeltje (als je hem binnekort nog afmaakt: zeker doen hoor ze zijn echt leuk!) en je andere creaties.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zal hem zeker wel een keer afmaken hoor, is ook zonde om te laten liggen. Groetjes Jolanda

      Verwijderen
  3. Tuurlijk kom ik je ook volgen !
    Teckels zijn de leukste honden die er zijn :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je bij mij kwam kijken. Ben heel benieuwd wat jij allemaal maakt (vooral haakt). Ga je zeker volgen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! We houden elkaar in de gaten!

      Verwijderen
  5. Ja, ik ken het: zoveel leuke dingen om te doen, maar zo weinig tijd! Ik vind je blogtitel heel leuk! En gezellig dat je in mijn keetje was! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, zo zit je er een poosje over een naam na te denken en dan ineens schiet hij in je gedachten. Ik kom gauw weer in je keetje kijken hoor! Groetjes Jolanda

      Verwijderen
  6. Hoi Jolanda. Daar ben ik dan op je nieuwe blog. Leuke naam!! Dekt heel veel lading. Ik heb me weer gemeld bij je volgers hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wij blijven elkaar volgen hoor! groetjes Jolanda

      Verwijderen
  7. Leuk dat je op mijn blog kwam kijken. Welkom! En natuurlijk kom ik jou ook volgen! Ik ben ook dol op kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En welkom op mijn blog zou ik zeggen. Groetjes Jolanda

      Verwijderen
  8. Ik kom je volgen hoor meis!

    Groetjes Moos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik jou hoor, je hebt een leuke blog, Groetjes Jolanda

      Verwijderen