vrijdag 31 mei 2013

Blauw-Wit kussen.

Wat een hoop reacties heb ik al gehad zeg! Wat leuk is dat, als je met iets nieuws begint.. Dat motiveert zeker moet ik zeggen. De kop is eraf!
 
 
Op deze blog wilde ik toch nog een keer mijn eerste haakwerk laten zien. Ik kan het niet laten. Ik ben er ook zo blij mee. Het kussen staat wel mooi op de foto op de bank, maar in het echt staat hij op de leuning. Want ik heb zo'n eigenwijze teckel die altijd al mijn kussens omgooit, erin bijt, mee sleept en krabbelt tot hij ligt zoals madammeke het wenst. En dat is natuurlijk zonde als je net iets nieuws heb, maar ik weet ook weer niet hoe lang ik dat volhou, want ja dat kussen hoort toch gewoon OP de bank en niet op de leuning!
 

Zoals jullie al hadden begrepen ben ik tegenwoordig aardig verslaafd geraakt aan haken. Met ook het voornemen dingen af te maken. En dat is met haken niet zo moeilijk hoor, je legt het makkelijk weg en pakt het net zo makkelijk weer eventjes op. Erg handig om op de bank te doen of als je een paar minuutjes over hebt tussendoor. Ik heb voor de achterkant een hollands ruitjesstof gebruikt, daar blijf ik gek op. Een bloem in het midden en klaar is kees!
 
 

  Haakse allemaal
en een
Fijne avond!
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kussen is het geworden! Grappig ik heb net ook een soortgelijk kussen afgemaakt, moet 'm nog op de foto zetten. Ook zo'n grote granny met een bloem in het midden, alleen de kleuren zijn anders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik ben benieuwd hoor hoe hij eruit ziet. Fijn weekend.

      Verwijderen
  2. Manneke moet van dat mooie kussen afblijven hoor, niet de tandjes in zetten, FOEI! Zeg dat maar tegen hem.
    Hou je haaks hoor Jolanda en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, daar moet ze gewoon vanaf blijven. Maar teckels staan er helaas om bekend dat ze erg eigenwijs zijn en hun eigen gang gaan. We gaan het beleven. Fijn weekend!

      Verwijderen